Osie

Osie ze skrętem wymuszonym

Mniejszy promień nawracania, niższe siły skrętu

Dzięki nowo opracowanemu siłownikowi o podwójnym działaniu oś typu GSLA / GSLL może być stosowana, po zmianie tylko przyłączy siłownika skrętu, w hydraulicznych lub elektronicznych systemach skrętu a także jako oś nadążna. Tak szeroki … Czytaj dalej

Osie z siłownikiem skrętu

Osie ze skrętem wymuszonym lub nadążne

Dzięki nowo opracowanemu siłownikowi o podwójnym działaniu oś typu GSLA / GSLL może być stosowana, po zmianie tylko przyłączy siłownika skrętu w hydraulicznych lub elektronicznych systemach skrętu a także jako oś nadążna. Tak szeroki … Czytaj dalej

Osie hamowane z korpusem drążonym

Najlepsze w każdych warunkach

Indywidualnie dopasowane do typu pojazdu, zastosowania i prędkości do 80 km/h. Konstrukcja jest przystosowana dla obciążeń do 16 t (25 km/h). Zastosowano w układzie hamulcowym specjalne łożyskowanie wałka rozpieraka gwarantujące większą żywotność. Umiejscowienie wałków rozpieraka i … Czytaj dalej

Osie skrętne (sterowane)

Doskonałe do transportu ciężkich ładunków

Naczepy do transportu długich lub bardzo ciężkich ładunków, ze względu na większą liczbę osi, wymagają znacznie większych kątów skrętu kół niż naczepy standardowe. Układy wymuszenia skrętu osi umożliwiają skręt każdej osi indywidualnie zależnie od sytuacji … Czytaj dalej

Osie skrętne

Skręcając obniżać koszty eksploatacji

Osie skrętne BPW GSLA / GSLL  mogą być zastosowane w pojazdach z osiami o skręcie wymuszonym lub też nadążnym. Oś GSL to oś o skręcie wymuszonym, gdzie w sposób znaczący zredukowane są siły skrętu. Dzięki konstrukcji … Czytaj dalej

Osie z hamulcem automatycznym

Osie BPW z hamulcem automatycznym współpracujące z hamulcem najazdowym

Osie z hamulcem automatycznym charakteryzują się bardzo dobrymi wskaźnikami hamowania i tworzą dla Twojego pojazdu razem z hamulcem najazdowym BPW perfekcyjną kombinację.… Czytaj dalej

Osie hamowane z pełnym korpusem

Najwyższa jakość dla każdego zastosowania

BPW oferuje pełen program niezawodnych osi z pełnym korpusem (do 8,5 t) z różnymi hamulcami, dostosowanymi do potrzeb Klienta. Podczas produkcji nadawany jest parametr kąta pochylenia koła, który przyczynia się do znaczącej redukcji zużycia opon. … Czytaj dalej

Osie niehamowane

Osie niehamowane z pełnym i drążonym korpusem

Osie niehamowane BPW są produkowane przy zachowaniu identycznych standardów jakościowych jak osie hamowane. Nadaje się im parametr pochylenia koła celem osiągnięcia jak najniższego zużycia opon. Elementy osi są pokryte powłoką antykorozyjną KTLZn. W … Czytaj dalej

Końcówki osi

Końcówki osi: hamowane i niehamowane

Końcówki osi BPW charakteryzują się podobną charakterystyką jak kompletne osie BPW. Zapewniają one jednak znacznie większą możliwość dostosowania konstrukcji pojazdu do wymogów eksploatacyjnych jak np. maszyny robocze lub pojazdy z powiększonym rozstawem kół.… Czytaj dalej