Osie
Osie ze skrętem wymuszonym
Dzięki nowo opracowanemu siłownikowi o podwójnym działaniu oś typu GSLA / GSLL może być stosowana, po zmianie tylko przyłączy siłownika skrętu, w hydraulicznych lub elektronicznych systemach skrętu a także jako oś nadążna. Tak szeroki … Czytaj dalej
Osie z siłownikiem skrętu
Dzięki nowo opracowanemu siłownikowi o podwójnym działaniu oś typu GSLA / GSLL może być stosowana, po zmianie tylko przyłączy siłownika skrętu w hydraulicznych lub elektronicznych systemach skrętu a także jako oś nadążna. Tak szeroki … Czytaj dalej
Osie hamowane z korpusem drążonym
Indywidualnie dopasowane do typu pojazdu, zastosowania i prędkości do 80 km/h. Konstrukcja jest przystosowana dla obciążeń do 16 t (25 km/h). Zastosowano w układzie hamulcowym specjalne łożyskowanie wałka rozpieraka gwarantujące większą żywotność. Umiejscowienie wałków rozpieraka i … Czytaj dalej
Osie skrętne (sterowane)
Naczepy do transportu długich lub bardzo ciężkich ładunków, ze względu na większą liczbę osi, wymagają znacznie większych kątów skrętu kół niż naczepy standardowe. Układy wymuszenia skrętu osi umożliwiają skręt każdej osi indywidualnie zależnie od sytuacji … Czytaj dalej
Osie skrętne
Osie skrętne BPW GSLA / GSLL mogą być zastosowane w pojazdach z osiami o skręcie wymuszonym lub też nadążnym. Oś GSL to oś o skręcie wymuszonym, gdzie w sposób znaczący zredukowane są siły skrętu. Dzięki konstrukcji … Czytaj dalej
Osie z hamulcem automatycznym
Osie z hamulcem automatycznym charakteryzują się bardzo dobrymi wskaźnikami hamowania i tworzą dla Twojego pojazdu razem z hamulcem najazdowym BPW perfekcyjną kombinację.… Czytaj dalej
Osie hamowane z pełnym korpusem
BPW oferuje pełen program niezawodnych osi z pełnym korpusem (do 8,5 t) z różnymi hamulcami, dostosowanymi do potrzeb Klienta. Podczas produkcji nadawany jest parametr kąta pochylenia koła, który przyczynia się do znaczącej redukcji zużycia opon. … Czytaj dalej
Osie niehamowane
Osie niehamowane BPW są produkowane przy zachowaniu identycznych standardów jakościowych jak osie hamowane. Nadaje się im parametr pochylenia koła celem osiągnięcia jak najniższego zużycia opon. Elementy osi są pokryte powłoką antykorozyjną KTLZn. W … Czytaj dalej
Końcówki osi
Końcówki osi BPW charakteryzują się podobną charakterystyką jak kompletne osie BPW. Zapewniają one jednak znacznie większą możliwość dostosowania konstrukcji pojazdu do wymogów eksploatacyjnych jak np. maszyny robocze lub pojazdy z powiększonym rozstawem kół.… Czytaj dalej