Tarcza hamulcowa do osi BPW z piastą ECO Plus 3

Dnia 15 maja 2015 roku ruszyła produkcja seryjna osi BPW o nośności 9t ze zmodyfikowaną piastą ECO Plus 3-ciej generacji w wykonaniu ET120. Jednocześnie z wprowadzeniem osi z piastą ECO Plus 3, modyfikacji uległa tarcza hamulcowa. Zmiany kształtu tarczy hamulcowej dotyczą obszaru styku tarczy z kołnierzem piasty. Zmiana polega na wprowadzeniu dodatkowego fazowania (patrz strzałka) i ma na celu optymalną współpracę obu elementów.

Dnia 15 maja 2015 roku ruszyła produkcja seryjna osi BPW o nośności 9t ze zmodyfikowaną piastą ECO Plus 3-ciej generacji w wykonaniu ET120.

Jednocześnie z wprowadzeniem osi z piastą ECO Plus 3, modyfikacji uległa tarcza hamulcowa.

Zmiany kształtu tarczy hamulcowej dotyczą obszaru styku tarczy z kołnierzem piasty. Zmiana polega
na wprowadzeniu dodatkowego fazowania (patrz strzałka) i ma na celu optymalną współpracę obu elementów.

BPW News

W związku z powyższym zmianie ulegają numery katalogowe wybranych tarcz hamulcowych:

BPW News tabela1

Zamienność części:

  • Nowa tarcza hamulcowa:
    Może być stosowana w osiach dotychczas produkowanych
  • Stara tarcza hamulcowa:
    Nie może być stosowana w osiach z piastą ECO Plus 3.

    Wersja do druku – dostępna w dziale BPW NEWS